Monday, August 15, 2011

15th Day of Ramadan

pejam celik pejam celik , dah 15 hari kita berpuasa .. maknanye , sabtu ni , dah masuk malam sepuluh terakhir ramadan . perasaan , mesti la happy sebab saya dah boleh makan dan minum lagi dekat sekolah .. tak payah tunggu break fast baru boleh makan dan minum .. then , lepas ni boleh raya .. dapat duit raya , kuih raya , baju baru , beg baru dan etc .. but , of course saya sedih sebab bulan ramadan yang mulia ni nak habis. rasanya tak cukup amalan ibadat yang saya buat .. saya banyak bazirkan masa saya depan laptop ni .. bila nak beribadat tu , banyak je halangan yang datang . maklumlah saya ni pon pemalas sikit .. or maybe pemalas banyak.. hit ur head(huh) ... next topic pasal folio pentaksiran saya yang dah siap ni .. Alhamdulillah sbb dah siap..folio ni mmg buat kepala saya pening and mmg buat darah saya naik .. buat itu salah , buat ini salah.. haishh .. esok MESTI hantar folio ni .. malas nak tengok .. nak muntah dahh.. vomit ~~ lastly , saya just nak share satu gambar cartoon of MBLAQ with Rain .. saya baru jumpa tadi masa nak cari bahan untuk folio .. really Cute !
Daddy Rain with his childs MBLAQ

No comments:

Post a Comment