Friday, July 22, 2011

Happy Friday !

sudah sekian lama plan yang kita orang rancang , akhirnya terlaksana jugak . party ni adalah untuk celebrate birthday dr bln satu hingga laa tujuh dan untuk buat majlis sblm puasa . 
kek yang dibuat oleh yanott

mee goreng by minmin , nugget by nysa ninsoon , spicy potato by diyott(me)

walaupun simple je menu , but gila happening , siap baling tepong bagai .. tp malangnye sy x dpt join baling tepung because saya pegang camera abang saya .. takot kotor .. saya rakam je laa.. di bawah ni bbrp picture yang saya sempat upload . malas nak upload bnyk2 ..
yanott with balloon



masing2 dah penoh dgn tepong ..
lastly , even x sume yg dtg but gila happening .. saya harap 4 ikhlas akan teros BERSATU . lepas raya kita buat majlis lagi ok ..






No comments:

Post a Comment