Monday, October 31, 2011

Team Work !

tadi dekat sekolah , discuss pasal jamuan kelas . seriously , i really don't want to discuss but nanti bising pulak kenapa tak buat jamuan kelas tahun ni . gila benci ! kelas ada 41 orang . mana lah boleh nak ikut kepala semua orang . then , aku terpikir , kalau macam ni , senang cerita buat vote la nak makan apa , dekat mana and etc .. but kenapa susah sangat KAU ORANG NAK BAGI KERJASAMA ?! kau orang tak pikir ke orang yang terjerit jerit dekat depan tu boleh sakit tekak ke apa ke ? nak harapkan kau orang aturkan memang susah la . bila orang suruh buat cadangan , semua diam tak pon bagi idea BODOH ! tak boleh ke pikir dulu sebelom cakap ? ingat ni main main ke ? orang nak bagi senang tapi nak memeningkan kepala . last2 , saya FED UP and malas nak discuss sama2 . but FYI , bukan saya nak marah sebab pendapat saya tak diterima but letih la . dah la kelas tu panas . satu hari tak ada elektrik . dengan kiri kanan depan belakang semua bising , sebok nak bercakap . memang rasa nak curse sana curse sini . but saya boleh sabar lagi . so , saya diam . saya tak kisah apa yang kau orang nak rancangkan . saya ikut je . yang paling geram , bila suruh bagi idea tak nak bagi , bila orang dah nk discuss baru la terhegeh hegeh nk bagi idea . time tu memang buat saya panas . orang nak mintak pendapat secara baik tapi dibalas buruk . sabar je laa .. yang paling pelik , kenapa tak ikut je apa yang dirancang ? susah sangat ke nak bagi kerjasama ? saya memang dah agak dah apa yang akan terjadi , so tak ada la terkejut beruk sangat . selepas ni , apa apa yang kau orang plan , saya ikut je . malas nak layan . mintak pendapat saya ? kalau rajin saya bagi , kalau malas saya diam . macam biasa , SIAPA MAKAN CILI DIA TERASA PEDASNYA .

No comments:

Post a Comment