Tuesday, November 1, 2011

A Day After Final Exam

tadi dekat sekolah memang bising gila .. maklumlah exam dah habis . sebelum rehat , saya dan kawan saya dah buka table dekat belakang . ala , macam kedai kopi tu . duduk berkumpulan . but rasanya , satu kelas buka table ikut kumpulan masing masing . yang paling bising mesti la group Gossip Girl ni .. keke ~~ Mimi pulak start cerita hantu . dari sekolah asrama sampai ke stesen kereta api sampai la keluarga dia . ishh , banyak betol cerita dia . nak kata dia hidup lama , umur sama je dengan saya . saya rasa saya lagi tua sebab saya lahir dulu . pelik betol budak ni . selepas giliran dia , giliran saya pulak nak buat cerita hantu . saya memang tak pernah tengok hantu so saya tak ada cerita REAL yang nak diceritakan so saya reka lah cerita hantu dalam MOVIE . Tahu tak cerita Dunia Baru The Movie tu . yang lelaki phyco culik Anita Baharom , lelaki Myanmar dengan Kenchana Devi tu . yang lawaknya Yanott , Debott , Aida , Mimi , Aina , Qila dengan Nysun semua khusyuk dengar cerita Diyott comel ni  . sorry ye guys ! esok saya cerita lagi . tengoklah cerita pasak apa . pasal CSI ke , NCIS ke . ok tak ?  . lepas rehat , time kelas hantar buku teks . disebabkan peraturan dah ketat , dah diwajibkan balut buku , kelam kabut lah semua orang . dulu kalau tak balut , satu buku 20 sen but sekarang dah ketat sangat peraturan . tapi saya dah siap balut buku buku saya semalam . masa datang sekolah , saya tolong kawan saya , kausar dengan aida sebab ada buku dia orang yang tak balut lagi . yang paling best , kausar la . ingatkan 4-5 buku je ni mahu 10 buku .. keke ~~ nasib baik cukup . saya renovate kan pembalut buku tu sebab saiz tak sama so gunting sana gunting sini , cukup la untuk kawan saya yang dua orang ni .. ingatkan kerja dah habis . lepas rehat , waktu nak hantar , ramai gila yang tak balut buku lagi . riuh rendah kelas . macam boleh pecah semua tingkap dengan suara kita orang . disebabkan saya ni berhti mulia plus baik hati , boleh pulak saya tolong beberapa budak lelaki balut buku dia orang . tapi dia orang kena terima la macam mana saya balut . memang boleh dikatakan ' HARAM JADAH ' .. keke ~~ terima je la . orang dah tolong buatkan pon dah kira bagos  . tpi yng paling geram , kenapa mesti dapt Buku Teks Form 5 esok ? tahu la masa tak ada but boleh faham tak yang saya nak CUTI ?! MALAS BOLEH nak DATANG ESOK ! but kalau difikirkan balik , best juak datang sekolah . boleh berGossip dengan kawan kawan saya yang MERENG tu .. keke ~~

No comments:

Post a Comment